Tilaaminen

Meiltä tilaaminen on yksinkertaista,

Voit tilata tuotteet rekisteröitymällä asiakkaaksi tai täyttämällä pelkät asiakastiedot tilauslomakkeeseen. Molemmissa tapaukissa saat tilausvahvistuksen, mutta rekisteröimällä voit tarkistaa omilla asiakastunnuksilla tilauksen etenemistä milloin tahansa.


Ennen varsinaista maksua, voit selata vapaasti tilauksen eri vaiheita ja pääset tutustumaan koko ostoprosessiin.

OHJEET VAIHEITTAIN

0. Tarkistus

Kun olet valinnut kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin klikkaa ”TIlaa tuotteet” -painiketta oikeassa reunassa.

Voit myös tutkia ensin ostoskorin sisältöä “muokkaa ostoskoria” -linkin kautta.

1. Asiakastiedot

Täytä tarvittavat asiakastiedot.

Jos olet luonut asiakastilin, riittää kun kirjaudut sisään syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi, jolloin asiakastietosi täyttyvät automaattisesti.

Mikäli sinulla on käytössä voimassa oleva alennuskoodi, voit syöttää sen esikatselun alla olevan "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?" linkin avulla.

2. Toimitusosoite

Voit halutessasi ilmoittaa vaihtoehtoisen toimitusosoitteen, joka poikkeaa sinun kotiosoitteesta.

3. Toimitustapa

Valitse haluamasi toimitustapa. Valittavissa on Postin ja Matkahuollon toimitustavat. 

4. Maksutapa

Valitse haluamasi maksutapa. Maksupalvelutarjoajana toimii Paytrail, joka on sinulle turvallinen maksupalvelu. Käytettävissäsi on:

* Kaikki yleisimmät verkkopankit, luottokortit ja mobiilimaksut

Tämän lisäksi käytössäsi on Wallet lasku- ja osamaksupalvelu, joka tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Paytrail tarkemmat maksuehdot ovat luettavissa täältä.

5. Yhteenveto

Tarkista, että tilauksen kaikki tiedot ovat oikein. Tässä kohtaa voit halutessasi muokata vastaanottajan tietoja, jotka ovat oletusarvoisesti samat kuin maksajan tiedot. Kun olet tarkistanut tiedot, lue ja hyväksy vielä toimitusehdot.

6. Maksaminen

Varsinainen maksaminen tapahtuu aivan viimeiseksi.

Klikkaa Tilaa-painiketta ja järjestelmä ohjaa sinut valitsemaasi Paytrail maksupalveluun.

Paytraililla on finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Maksun saajana tiliotteella näkyy Paytrail, joka välittää maksusi meille.

7. Tilaus valmis

Maksettuasi ostokset sinun tulee palautua verkkokaupan sivuille ja saat tiedon tilauksen kirjautumisesta.

Aivan viimeiseksi verkkokaupan järjestelmä lahettää sinun sähköpostisi tilausvahvistuksen ja kuitin.

Otattehan meihin yhteyttä jos tilauksen kanssa on ongelmia.


Asiakaspalvelun aukioloajat:

Meidät tavoitat puhelimella numerosta 040-3239975 ja parhaiten tavoitat meidät joka arkipäivä kello 10:00 – 16:00 välillä.

Sähköpostitse info@bonete.eu tavoitat meidät 24/7. Vastaamme sähköposteihin mahdollisimman nopeasti.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Rautajyra Oy (y-tunnus 2561518-3) myy tuotteita kuluttajille ja yrityksille. Myynti-ilmoitusten hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron 24%. Rautajyra Oy pidättää oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.


Toimitustavat

Käytämme tilausten toimittamiseen Matkahuoltoa ja Postia.

Normaali kokoiset lähetykset toimitetaan Matkahuollon “lähellä” palvelulla valitsemaasi toimipisteeseen (toimituspaikka valitaan tilausta tehdessä) tai Postin "noutopisteeseen" tai kotiosoitteeseen. 

Suuret pakkaukset (yli 150cm pitkät) toimitetaan aina Matkahuollon tai Postin noutopisteeseen.

Kaikissa lähetyksissä saat saapumisilmoituksen matkapuhelimeesi, jonka jälkeen tuotteet ovat välittömästi noudettavissa.


Myyntialue

Tuotteita myydään Suomeen, Viroon, Saksaan, sekä Ruotsiin. Toimituskulut Suomen ulkopuolelle Matkahuollon ja Postin hinnaston mukaisesti.


Maksaminen

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Paytrail maksuehdot: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot


Toimituskulut

Voimassaolevan Matkahuollon ja Postin hinnaston mukaisesti.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan 1 – 2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Viroon ja Ruotsiin 3-7 arkipäivää.

Pyrimme poistamaan aina väliaikaisesti loppuneet tuotteet verkkokaupasta. Mikäli jokin tilaamasi tuote on loppu, ilmoitamme tästä välittömästi sähköpostilla, ja lähetämme halutessasi koko tilauksen heti puuttuvan tuotteen saatuamme.

Tilaukset pyritään toimittamaan aina täydellisinä.


Tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.

Kuluttajalla on oikeus perua kauppa 14. päivän sisällä. Tavoitat meidät parhaiten puhelimella numerosta 040-3239975 tai sähköpostilla info@bonete.eu.

Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).

Rautajyra Oy ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu.

Rautajyra Oy ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti toimittaja huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille.

Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys Rautajyra Oy, ja voimme sopia uuden tuotteen toimituksesta.

Toimimme kuluttajasuojalain mukaisesti.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät puhelimella numerosta 040-3239975, ja sähköposti toimii 24/7 osoitteessa info@bonete.eu

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata